Podnikový informačný systém eso/es
Viac automatizácie a štíhlejšia výroba v súlade s Industry 4.0
- Výborná funkcionalita vylepšujúca podnikové procesy v oblasti financií, nákupu a skladov, predaja, expedície a samotnej výroby.
- Pokročilé metódy plánovania MRP, CRP. Podpora Kanban, Supermarket. Prioritizácia výroby a optimalizácia využitia výrobných kapacít. Ganttov diagram výrobného plánu. Prepracovaný zber prevádzkových údajov z výroby. Prepojenie s výrobnými technológiami, vážnymi systémami, baličkami, etiketovačkami, priemyselnými počítačmi.
- Optimalizácia nákupu a zásob.
- Riadené sklady produktom eso/WMS.
- Automatizovaná expedícia.
- eso/CRM pre obchodných zástupcov synchronizované so základným podnikovým systémom.
- B2B webový predaj pomocou eso/eShop.
- Ergonomické používateľské prostredie. Žiadna duplicita vstupov, rýchle prehľady, grafy, vlastné vstupné formuláre.
- ... a mnoho ďalšieho, pričom aplikáciu neustále vylepšujeme.
Vynikajúci prehľad o stave podniku a všetko pre Vaše najlepšie biznis rozhodnutia
- Adhoc prehľady na pár klikov.
- Robustný generátor reportov.
- Dashboardy - všetko potrebné na jednom mieste.
- BI nástroj eso/Discovery previazaný zo základným ERP systémom eso/es. Rýchly a intuitívny.
- Webová aplikácia eso/eMotion pre manažérov. Prehľady o stave podniku na smartfóne, tablete či na laptope. Kdekoľvek.
Špičková technológia pre Vašu budúcnosť
- „Cloud ready“ architektúra. Informačný systém eso/es je pripravený na prácu v dátovom centre s virtuálnym prostredím.
- Platformová nezávislosť. Podpora Linux, Windows, AIX, OS/400, Solaris.
- Vysoký výkon. Systém zvláda prácu niekoľkých stoviek používateľov. Trojvrstvová architektúra riešenia umožňuje úspešne nasadiť softvér tak v menšej obchodnej spoločnosti ako aj vo veľkom podniku.
- Moderný aplikačný základ eso/es (framework) umožňuje jeho rýchly rozvoj.
Ľudia
- Know-how a skúsenosti stabilného a neustále trénovaného tímu konzultantov z HT Solution.
- Komunikatívnosť, ústretovosť a pro-zákaznícka orientácia.
Rýchla implementácia s pridanou hodnotou - 25 ročná prax
- Overená metodika ktorú neustále vylepšujeme.
- Skúsení konzultanti pripravení odovzdať svoje know-how.
- Individuálny prístup ku každému projektu. Schopnosť prispôsobiť eso/es na špecifické procesy či požiadavky zákazníkov. Implementácia eso/es je výlučne vykonávaná konzultantmi majúcimi dosah na vývojárov. Skrátenie doby reakcie na individuálne požiadavky zákazníkov.
- Prednastavené parametre podľa odvetvia a štátu.
- Doba implementácie od 2 do 6 mesiacoch aj pri najväčších projektoch.
Pružná a rýchla podpora
- Variabilita daná vlastným softvérom - rýchlejšie reakcie na požiadavky zákazníkov.
- Profesionalita a komunikatívnosť konzultantov majúcich na dosah vývojárov produktu.
- Nadštandardné individuálne servisné podmienky (SLA).
Výborné referencie overené časom
- Projekty overené 25 ročnou praxou.
- Spokojní zákazníci z rôznych segmentov, rôznej veľkosti a štátov.
Funkcionalita eso/es
Zameranie eso/es
Priemysel (stredné a väčšie podniky):
- potravinárstvo (mäsopriemysel, mliekarenská výroba, výroba nápojov a liehovarnícky priemysel, mraziarensky priemysel)
- strojárstvo
- elektrotechnický priemysel
- papierenský priemysel
- odevný priemysel
- výroba nábytku
- metalurgia
- chemický priemysel
- stavebné hmoty
- banský priemysel
- recyklácia
- IT.
Služby a finančné inštitúcie:
- Obchodné a distribučné spoločnosti. Vhodný je najmä pre geograficky rozložené spoločnosti s požiadavkou na online fungovanie.
- Finančné inštitúcie. Ako kooperujúca aplikácia so základným bankovým softvérom.
- Špeciálne oblasti. Príkladom sú spoločnosti zaoberajúce sa službami v zdravotníctve.
Skupiny podnikov:
Tu sa uplatní moderná technológia eso/es "cloud ready" pracujúca s centrálnou databázou, s možnosťami konsolidácie údajov, podporujúca rôzne jazyky a legislatívy a medzinárodné účtovné štandardy (IAS / IFSR).
Dostupné jazykové verzie | Podporovaná legislatíva štátu |
---|---|
slovenčina | Slovenská republika |
čeština | Česká republika |
angličtina | Švajčiarsko |
maďarčina | Maďarská republika |
chorvátčina | Chorvátsko |
slovinčina | Slovinsko |
srbčina | Bosna a Hercegovina |
ruština | Ukrajina |
Implementácia informačného systému eso/es
Kvalita implementácie informačného systému zásadne ovplyvňuje napredovanie podniku s novým ERP systémom. Implementácii eso/es venujeme vysokú pozornosť a samotnú metodiku vylepšujeme viac ako 24 rokov. Aktuálne používame princípy projektového radenia PRINCE2 a Kanban.
Informačný systém eso/es implementujú výlučne interní konzultanti z HT Solution. Tí sú pripravení odovzdať veľa získaných poznatkov z predchádzajúcich projektov. Majú tiež priamy dosah na vývojárov systému (programátorov). To umožňuje jeho rýchlejšie a bezproblémovejšie zavedenie, s pokrytím špecifických požiadaviek na systém. Zavedenie ERP eso/es do produkčnej prevádzky netrvá dlhšie ako 6 mesiacov ani pri najväčších projektoch.
Fázy projektu dodávky informačného systému eso/es:
- Zahájenie - Kick-off meeting.
- Vytvorenie projektového tímu za obe strany.
- Harmonogram projektu.
- Analýza a návrh. SWOT analýza existujúceho stavu podnikových procesov a potrieb. Dokumentujú sa podnikové procesy, materiálové a komunikačné toky. Identifikujú sa kritické miesta.
- Návrh optimalizácie procesov v súlade s cieľmi projektu. Popis vízie ako je možné zlepšiť chod spoločnosti po zavedení eso/es do praxe okamžite, ale aj perspektívne.
- „Cieľový koncept“ (Blue Print) - materiál podľa ktorého prebiehajú ďalšie etapy procesu dodávky informačného systému.
- Implementácia. „Customizácia“ riešenia, inštalácia aplikácie, migrácia dát z pôvodného softvéru.
- Školenia, odovzdávanie, testovanie, pilotná prevádzka.
- "Go live“. Spustenie eso/es do produkčnej prevádzky po procesoch. Zvýšený dohľad a Hotline podpora.
Podpora a servis
Podporu na eso/es poskytujú výlučne interní konzultanti priamo z vývojových pracovísk. Tým sa výrazne skracuje reakcia na požiadavky. Podpora eso/es je zákazníkmi hodnotená mimoriadne pozitívne.
Štandardné servisné služby (SLA):
- Hotline poradenská služba v trvaní do 15 minút.
- Hotline služba pre odstraňovanie problémových situácií:
Bežný problém - Hotline služba počas pracovnej doby
Kritický problém - Hotline služba nepretržite.
- Konzultácie a poradenská činnosť v dohodnutom rozsahu.
- Legislatívna aktualizácia.
- Nové verzie eso/es pre zakúpené moduly.
- Používateľská dokumentácia.
Servisné podmienky sú konkretizované v servisnej zmluve podľa individuálnych potrieb zákazníka.
Technológia eso/es v kocke
Použité technológie | JAVA, J2EE, Swing, IBM WebSphere AS, Android, HTML, SOA, in-memory a ďalšie |
Databáza | IBM DB2 |
Server - podporované operačné systémy | Linux (RedHat, Suse, CentOs, ...), MS Windows Server, OS/400 |
Klient - podporované operačné systémy | MS Windows, Linux, OS X |
Požiadavky na klientske zariadenie | voľných 512 MB RAM, rozlíšenie 1366x768, 100 MB voľného priestoru na HDD, min. Windows 7, alebo Linux, Java 1.7 a novšia |
Vzdialený prístup | podpora on-line práce klienta eso/es cez Internet bez potreby Citrix alebo Windows terminálových služieb |
Požiadavky na vzdialený prístup | min. 5 Mbit/s pre 5 klientov, potom pre každých ďalších 10 klientov plus 1 Mbit/s |
Komunikačné možnosti s okolím | WebServices, RMI, CORBA, EDI, XML, Storované procedúry a ďalšie. Na iný HW: RS232, TCPIP a ďalšie. |